Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Diberdayakan oleh Blogger.

Kamis, 30 April 2015

So kitaorang bergerak balik Tawau melalui jalan darat kali ni. Yang bermaksud kitaorang akan lalu Tamparuli, Ranau, Lahad Datu & Kunak and then back tu IPG kat Tawau. Bergerak jam 8 pagi sampai dalam 8 malam lebih. So almost 12 jam hahaha. 3 orang kami dalam keta tu, tapi gua dengan kawan gua yang punya kereta je reti nak bawa kereta, so kitaorang berdua je yang berganti memandu. Sorang memandu 6 jam, adil dan saksama ahaha.


So nak gambar pun memang tak berpeluang sangat, satu sebab kitaorang bawa bukan slow sebab nak elakkan jalan gelap kat area Lahad Datu & Kunak, dua sebab kalau gambar pun bukannya clear sangat. Yang pasti ada jugalah gambar sikit-sikit hahaha Gambar sikit-sikit dekat area kundasang yang kitaorang berhenti jap.


Gua berada dalam keadaan mabuk. Mabuk jalan jauh sikit lah. So perasaan nak snap-snap tu tak berapa sangat. Hehehe Tapi ni part of gerai-gerai kalau korang lalu memang nampak sangat-sangat & macam-macam dijual kat situ dalam bentuk fresh & murah.


Gua beli raspberry & strawberry tu. Makan campur coki-coki. atau coklat yang macam dalam tiub tu. Tau tak? Tak tau ek?


Yang amazing pasal macam ni. Gua rasa betapa sedapnya rasa asam itu bercampur dengan manis. Nikmat bohhh! Korang yang pernah pi Cameron Highlands tu mesti tau kan apa rasa dia? HAhahaha gua dah pernah rasa juga strawberry dekat Cameron tu yang bersalut coklat...Aduiii..sedaaaappppp


Pastu gua beli bunga neh. Ada kawen kan dengan warna lain tapi lom ambik gambar lagi. 


Lepas tu masa mula-mula sampai ini yang gua tertarik sebenaranya. Kalau ikut tuan punya ini, dia cakap ini lada. Hebat tak warna lada dia?

0 komentar:

Posting Komentar

Copyright © Si Tracey | Powered by Blogger
Design by Duan Zhiyan | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com