Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Diberdayakan oleh Blogger.

Kamis, 30 April 2015

Hari ni sekolah gua ada fire drill. Tau tak? Latihan kebakaran. Nampaknya dalam latihan kebakaran itu banyak guru yang rentung akibat lambat turun dari bilik guru. Dan salah seorang yang rentung itu ialah gua. Sempat gua tulis lagi dalam buku rancangan gua sebelum gua turun. Pastu berdiri lah kami semua dengan muridnya sekali di tengah padang panas terik itu sebelum dipindahkan kedalam dewan yang sejuk sikit.

Yang paling lawaknya itu ialah masa diorang nak bergerak ke padang semua datang mai salam dekat gua. Amboi macam faymes gitu hahaa. Cikgu lain bukan diorang nak salam, terus gua rasa malu sebab barisan tu semua gi salam dekat gua. Kalau masa tu gua sorang je guru pelatih takpa jua, ni ada juga yang muslimah tapi diorang wat derk je..wuuuuuuhuhuhu

Lepas je semua murid dah masuk gua pun masuk dengan member-member gua. Sempat gua cakap, patut gua ni kene convert awal-awal sebab semua nak bagi gua salam. Semua ucap Assalamualaikum. Sungguh rugi gua hanya mampu cakap okey & senyum je.

0 komentar:

Poskan Komentar

Copyright © Si Tracey | Powered by Blogger
Design by Duan Zhiyan | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com