Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Diberdayakan oleh Blogger.

Kamis, 30 April 2015

Okey macam gua cakap kemarin. Gua tidur je terus dengan baju kurung gua. Memang gua dah tak kisah nak berlaku aper pun sebab dah dunia jadi tak balance kan. Sampaikan pintu bilik gua pun bukannya gua kunci, terbuka sikit macam tu. Nasib je hostel kitaorang ni jenis yang grill & selalu ada sekuriti pempuan dok jaga.

Gua tido terjaga dalam jam 9 lebih pagi tu...Gua rasa maca okey jer... Gua rasa macam lain macam tinggal sorang-sorang kat hostel ahaha memang kuat main perasaan. Dengan tanpa cuci muka lagi ( sebab kononnya dah mandi kan..ahaha) Gua pi je kuliah ahaha. Nasib je waktu tu takde lah lecturer seharian sebab mesyuarat.

So pening-pening tu ader. I mean bukan pening tapi rasa tak balance tu masih ader..tapi slowly hilang masa kat blok kuliah. Yang masalahnya lagi pula...Selera makan jadi hilang. Rasa lapar tu takde tetiba dalam masa seharian tu. Hebat tak?

Bila sampai petang pula jadi tebalik. Gua tetiba rasa menggeletar tau. Tak lah menggeletar sebab sejuk ke aper. Tapi sebab lapar. Gua xde selera makan tapi lapar tu tetap ader. Gua masa nak gi beli makanan pun macam dah menggeletar sampai rasa badan ringan semacam tau...Macam sedang terapung berjalan ahaha

Macam tu je lah..Lain-lain gua macam rasa xde benda berlaku atau gua hilang ingatan ahaha Yang pasti lepas tu gua busy sangat dengan Action Research gua...

Okey last sebelum habis entri ni gua nak bagitau korang pasal bra.
Kak Ira ader wat promo untuk bra ni.
1 Set (3 Bra) + Percuma Sehelai Slim Panty = RM80 (Harga sebenar 1 set RM90)
Beli 2 set (6 Bra) + Percuma 2 helai Slim Panty = RM150


Kalau rasa berminat boleh korang gi 

Atau lebih laju korang 

Wassap 0129789311  Kak Ira Okey :) 


Sambung sikit hahaa Seriusly selesa okey guys, takde rasa macam pakai dalam but macam ader gak ahaha Yang pasti what I meant was this thing memang selesa tahap gua pakai hari-hari untuk semua aktiviti huhuhu OK tu je. Baaaiiiii

0 komentar:

Posting Komentar

Copyright © Si Tracey | Powered by Blogger
Design by Duan Zhiyan | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com