Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Diberdayakan oleh Blogger.

Kamis, 30 April 2015

Korang pun tau kan yang Indon dengan Sabah ni memang dekat sangat sampai belambak sangat orang Indon dekat Sabah especially Tawau. Faham-faham je lah kenapa pihak berkuat kuasa dekat sini takley nak kawal diorang semua ni. Sebab semuanya dah saling menjadi saudara antara satu sama lain. Lagipun gov kita ni mengalu-alukan kedatangan orang luar yang beragama Islam untuk masuk ke Malaysia & jadi warganegara Malaysia kan? So gua tak boleh lah nak komen apa-apa lagi. Hehhh...

Gua ni sekarang ni tinggal dekat luar. Maksudnya gua tak tinggal dekat hostel untuk 3 bulan sebab gua sedang praktikal. Sudahlah praktikal, lepas tu sibuk lagi dengan buku tulis rancangan pengajaran gua yang gua kena siapkan. Gua ada kelas dari hari Isnin sampai ke Khamis. So pepaham lah.

Sekarang ni boleh update sebab gua bukan berada pada sempadan Indon. Hahaha Gua dekat McD sebab dekat rumah gua tu memang takde life dengan Malaysia. Kawasan rumah sewa gua tu seriously sampai line henpon boleh bertukar menjadi line Indon. Kalau miskol dekat gua & operator yang sambut, memang sah Rm1 akan hilang dari baki henpon korang ahahaha

Gua memang cuba nak update dekat orang. Tapi u all tau tau lah...Gua memang selalu berada dalam keadaan penat tahap nak tido je. Takat ni lom ada pape story menarik. Cuma Ephyra lah ko ehehe muka gua semakin okey. Bekas nak semakin pudar tapi muka semakin putih melepakkk ahaha Oya gua ada cerita tak yang period gua tak datang dari bulan Nov tahun lepas? Memang period gua bengong-bengong tahun lepas & bulan ni dia ada datang. Gua syak Ephyra juga sebab Ephyra kan membantu untuk menyeimbangkan hormon? Hahaha

So harap korang datang juga jenguk-jenguk gua okey? Cuma bulan ni gua banyak line kat Indon, unless korang ada cadang untuk block line Indon tu, takat ni gua terpaksa hidup kat talipon Indon lah..ahahaa

0 komentar:

Posting Komentar

Copyright © Si Tracey | Powered by Blogger
Design by Duan Zhiyan | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com