Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Diberdayakan oleh Blogger.

Kamis, 30 April 2015

Gua ni nak kata hebat dalam bab geografi memang tak lah. Even kalau korang tanya gua arah utara, barat, timur, selatan pun gua tak tahu mana. Serius gua ni kurang ilmu. Maka dengan itu, bila gua fikir pasal nak jalan kat semenanjung gua asyik terfikir perlu ke gua beli peta Malaysia?


Maybe bagi korang benda ni lucu. Tapi hakikatnya memang ramai yang tak reti jalan yang ada di Malaysia ni. Kalau diberikan peta pun belum tentu dapat cari jalan. Gua masih ingat masa gua dengan member gua. Sampai guna peta dalam I-pad mencari dekat google semata-mata nak keluar dari bandar itu ahaha. Lucu tapi kawan gua itu sampai stress. Hampir-hampir je kitaorang bergaduh pasal gua tak reti tengok map. Yang kawan gua tu memang orang semenanjung tu yang macam gua nak ketuk guna I-pad sebab gua yang dia marah ahahaa

U see, kalau sempat nanti gua nak cari peta Malaysia. Gua harap ada jual lah peta Malaysia yang sekeping kertas tu. Takkan gua nak bawa buku kot jalan-jalan? Atleast bawa peta boleh nampak macam tourist sikit. HEhehee

0 komentar:

Posting Komentar

Copyright © Si Tracey | Powered by Blogger
Design by Duan Zhiyan | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com