Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Diberdayakan oleh Blogger.

Kamis, 30 April 2015

Saya ni jenis yang nak dapat jawapan sebaik saja saya ada persoalan. Jadi, ada rasa bersalah sikit bila asyik-asyik nak tanya Kak Sepet pasal kesan-kesan masa pakai Tabita tu. Mula-mula macam ni, tanya kenapa rasa pedas masa cuci muka...Er...macam soalan bonus sebab Tabita ni kan akan menyebabkan pengelupasan kulit so memang akan sakit lah kan?

Okey lepas tu ada lagi soalan baru yang nak kena tanya lepas ni tapi ragu-ragu...Haahah..Seminggu ni kitaorang akan sibuk nak training, untuk pertandingan lah..mactm biasa saya ni kan ikut acara lontar peluru. Jadi...Kalau asyik-asyik training macam tak guna juga guna Tabita tu sebab berpeluh-peluh. Mesti peluh tu dah cuci habis Tabita tu kan? Arrrr macma tu.

Soo...Macam dah malas pulak nak tanya lagi. Experiment? Ahaahha...Untuk wanita-wanita yang muda atau sederhana muda itu, saya memang rekomen kan Tabita sebab setakat ni, jerawat saya dan sekutunya iaitu bekas-bekas jerawat semakin mengundur diri dari menjajah wajah saya... =) Ehehe

So macam biasa, makeup memang tak boleh pakai. & paling best ialah saya ni bukan jenis yang pakai makeup... Ahahaa...Advantage bah tu tak pakai make upppp.. :P

0 komentar:

Posting Komentar

Copyright © Si Tracey | Powered by Blogger
Design by Duan Zhiyan | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com