Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Diberdayakan oleh Blogger.

Kamis, 30 April 2015

Gua rasa pelik beberapa hari ni...Apesal lah broadband Maxis gua yang laju & mantap ini tetibe je tak boleh ada line walau gua dekat bandar Tawau ni. Mentang-mentang hari tu gua buka dekat rumah sewa yang tarik line indon tu terus broadband buat hal.

Sekali gua kol Maxis nak check apehal rupa-rupanya kena suspend sebab bill tak bayar hampir Rm200 Watafffff ahaha. Tak pernah dalam sejarah sampai RM200 okey, tanjat gua...terus macam tak jadi nak beli Tabita ahaha...

Bukan tu je, pastu gua nak bayar online lah. Sekali gua yang pelupa ini sudah lah lupa password, lupa lagi username....Alamatnya? Tak boleh lah nak bayar melalui online. Terpaksa singgah tempat aunty muka monyok tak puas hati tu untuk bayar. Sedihnyerrr

Hari ni gua nak lepak lagi dekat MCD untuk siapkan kerja. Hebat tak? Ader rumah tapi tak buat dekat rumah sebab line sana line Indosat atau Telcomsat. Untuk yang tak tau apa benda itu. Itu ialah line Indon yang boleh didapati apabila korang stay dekat rumah sewa kitaorang yang hampir dengan pantai itu.

*berang, geram, tak puas hatiiiii T.T Sedih

1 komentar:

Copyright © Si Tracey | Powered by Blogger
Design by Duan Zhiyan | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com